18 lutego 2013

I znowu o stronach firmowych

Dość często klient myśli że jak stworzymy stronę internetową, czyli od podstaw stworzy się szablon graficzny, menu oraz każdą podstronę  zapełnimy treścią (najczęściej ogólnikową, bo nóż widelec konkurencja jeszcze się czegoś o nas dowie) i wszystko wrzucimy na serwer to już „wszystko”. Czyli co ? Klient myśli że skoro strona jest już pod jego adresem to osoba chcąca wyszukać jego stronę wystarczy że uruchomi np. wyszukiwarkę Google i wpiszę frazę związaną ze stroną to pojawi się oczywiście nasza strona. Niestety ale tak łatwo niema. Aby strona pojawiła się w wyszukiwarce należy w stronę cały czas inwestować. Pomijając pozycjonowanie sam klient może wypromować swoją stronę, ale musi sobie uświadomić, że aktualnie jego strona to nie tylko wizytówka, ale przede wszystkim sposób pokazania klientowi, że jest się w swojej branży specjalistą.
Tworząc stronę myślmy o naszych potencjalnych klientach, co jest im potrzebne, co mogą się od nas dowiedzieć w danym temacie. Chwalmy się swoimi osiągnięciami. A przed wszystkim rozmawiajmy z naszymi obecnymi klientami i dopytujmy się co w danym temacie im brakuje i czego nie wiedzą, a zdobytą wiedzę wykorzystujmy uaktualniając naszą stronę internetową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz